Назад
Матеріал

Олександр Смірнов, креативний директор і партнер Tabasco – новий президент клубу арт-директорів України.

Клубу Арт-директорів України ADC*UA, що є частиною європейської сім'ї клубів ADC*E, в цьому році виповнюється 7 років.

Цілком достатній рекламний вік, щоб відкинувши формалізм та імітацію діяльності, продовжити (або точніше – почати) виконувати свої завдання – сприяти розвитку професійної майстерності української реклами.

Власне, саме на такій платформі – об'єднання ресурсів (людських, в даному випадку) на благо всієї індустрії – і побудовані всі громадські організації, клуби, союзи.

У червні 2016 року ADC*UA запропонував всім членам клубу, серед яких провідні українські креативні і арт-директора, копірайтери і дизайнери, відповісти на два питання. Чи потрібен клуб ADC українській рекламі? Чи хочете особисто ви щось зробити для розвитку всієї рекламної креативної індустрії України, а не тільки для свого агентства або студії?

Виявилося, що, незважаючи на непрості часи для вітчизняної реклами, а також негативний досвід "байдикування" минулих років, зацікавлених в існуванні клубу і його розвитку набагато більше, ніж скептиків. На момент опитування в клубі ADC*UA значилося 45-47 осіб (оскільки деякі члени клубу саме "значилися", точніше сказати важко). "За" клуб проголосувало 2/3 облікового складу – 31 особа. Більш того, ще в процесі опитування в клуб було подано 4 заявки на вступ.

ADC*UA обрав свою Раду клубу, в яку увійшли:

·         Олександр Смірнов, Tabasco

·         Володимир Смирнов, Aimbulance

·         Денис Келеберденко, BBDO Ukraine

·         Ірина Метнева, Beauty HUB

·         Макс Бурцев, Arriba!

·         Ольга Шевченко, Vintage

·         Слава Денис, Cheil Ukraine

А також свого президента, яким став креативний директор і партнер агентства TABASCO Олександра Смірнова

Новій команді ще належить сформувати свої найближчі завдання і цілі, але вектор руху вже поставлено.

«Впевненими кроками рекламна індустрія України рухається до повного знецінення і люмпенізації. І це на тлі четвертої науково-технічної революції, рушійною силою якої є креатив. Мені боляче дивитися на нішеві потуги, мікроуспіхи, мікроперемоги, які значущі тільки для вузької тусовки. Я знаю багато талановитих колег, які прийняли правила болота, трясовина якого повільно, але рішуче, в'яже їх потенціал. Нам потрібно вириватися вперед і доводити свою значущість для суспільства. Креатор і рекламіст – це не творець флаєрів і плакатів, це сила змін: в бізнесі, культурі, технологіях. Навколо велика кількість надихаючих прикладів. Але тільки разом ми зможемо змінити ситуацію, щоб наша професія викликала повагу, і ми з гідністю робили свою роботу в Україні. Це, з моєї точки зору, першочергове завдання ADC», –  каже президент клубу ADC*UA Олександр Смірнов.

Читайте также
Матеріал
Tabasco розробили і запустили новий музичний додаток для Євробачення - Concert Lights.