Назад
Матеріал

Гран-Прі Effie Awards Ukraine за кращу соціальну рекламу

Робота була оцінена найвищим балом за всю історію 10-річного Effie Awards Ukraine - 91,23 бала.

Даний проект реалізований без фінансування з держбюджету. TABASCO і LimeliteStudio - українські компанії, які забезпечили весь процес за свій рахунок на замовлення групи «Інформаційне Опір», за сприяння Національної гвардії України і Національного військово-історичного музею України.

«Коли ми думали над проектом в країні творився справжній хаос: кількість смертей щодня зростало, чиновники не робили ніяких дій, бурхливо обговорюючи свої справи у Верховній Раді. Завдання, яке ми ставили перед собою - не зупинити війну, а змусити людину подивилися ролик задуматися. Я вважаю, у нас вийшло досягти хорошого рівня, адже про це говорить те, що наш ролик показали не тільки західні ЗМІ, але і російські телеканали у прайм-таймі національного телебачення. Головне завдання ми виконали »- говорить креативний директор Tabasco Олександр Смирнов.

Читайте также
Матеріал
Tabasco розробили і запустили новий музичний додаток для Євробачення - Concert Lights.