Кейс
Матеріал
Колонка
Кейс
МІСТ: Ребрендинг для Національного музею історії України

Ключова теза концепції звучить так: “Історія міст, який єднає минуле та майбутнє” 

Національний музей історії України презентує ребрендинг. Ми безкоштовно розробили нову концепцію, щоб підтримати музей у прагненні стати сучаснішим. Одним із ключових елементів ребрендингу є скорочення: Музей ІСТорії = МІСТ. 

 
Кейс
Щедрий Дар: вітамінізований і гейміфікований!

ТМ Щедрий Дар презентувала мобільну гру, що розширює знання про вітаміни та їх користь для здоров’я людини

Розробка цієї гри — частина digital-стратегії компанії KERNEL, яка є одним зі світових лідерів з виробництва та експорту соняшникової олії. Виробник високо цінує думку споживачів ТМ Щедрий Дар і робить ставку на інновації. Реалізація креативного задуму стала можливою завдяки роботі спеціалістів компанії спільно з агенціями TABASCO й Argentics.

 
Кейс
Укргазбанк: Керуй бізнесом онлайн у ритмі ЕКОБУМ 24/7

Карантин не перешкода для якісного та своєчасного банківського обслуговування. Укргазбанк підтвердив це, запустивши новий онлайн-сервіс для підприємців малого та середнього бізнесу клієнт-банк “ЕКОБУМ 24/7”. 

А ми створили проморолик, у якому показали, наскільки легко та зручно користуватися сервісом, де б ти не був. 

Кейс
"Кінець епохи потре*лядства": TABASCO створило живу книгу, із якої можна виростити рослину

У книзі у зібрано понад 200 світових кейсів відповідального споживання та прогнози для 10 sustainable галузей. Проект вже підтримали Руслана Лижичко, Тетяна Гріньова, Світлана Павелецька, Тетяна Гончарова, Юлія Бевзенко

 
Кейс
Спалюй велокалорії: TABASCO створило кі-віжуал для Київської сотки 2020

Шостий рік поспіль TABASCO - креативний партнер 100-кілометрового веломарафону "Київська Сотка".