Колонка

Олександр Смирнов, креативний директор і партнер TABASCO — новий президент клубу Арт-директорів України

Цілком достатній рекламний вік, щоб, відкинувши формалізм й імітацію діяльності, продовжити (або точніше — почати) виконувати свої завдання — сприяти розвитку професійної майстерності української реклами.

Власне, саме на такій платформі — об'єднання ресурсів (людських, у даному випадку) на благо всієї індустрії — і побудовані всі громадські організації, клуби, союзи.

У червні 2016 року ADC*UA запропонував усім членам клубу, серед яких провідні українські креативні й арт-директори, копірайтери й дизайнери, відповісти на два питання: Чи потрібен клуб ADC українській рекламі? Чи хочете особисто ви щось зробити для розвитку всієї рекламної креативної індустрії України, а не лише для свого агентства або студії?

Виявилося, що, незважаючи на непрості часи для вітчизняної реклами, а також негативний досвід "байдикування" минулих років, зацікавлених в існуванні клубу і його розвитку набагато більше, ніж скептиків. На момент опитування в клубі ADC*UA значилося 45-47 чоловік (оскільки деякі члени клубу саме "значилися", то точніше сказати важко). "За" клуб проголосувало 2/3 облікового складу — 31 осіб. Більш того, ще в процесі опитування в клуб було подано 4 заявки на вступ.

ADC*UA обрав свою Раду клубу, до якої увійшли:

• Олександр Смирнов, Tabasco

• Володимир Смирнов, Aimbulance

• Денис Келеберденко, BBDO Ukraine

• Ірина Метнева, Beauty HUB

• Макс Бурцев, Arriba!

• Ольга Шевченко, Vintage

• Слава Денис, Cheil Ukraine

А також свого президента, яким став креативний директор і партнер агентства TABASCO Олександр Смирнов.

Новій команді ще належить сформувати свої найближчі завдання і цілі, але вектор руху вже поставлено.

«Впевненими кроками рекламна індустрія України рухається до повного знецінення і люмпенізації. І це на тлі четвертої науково-технічної революції, рушійною силою якої є креатив. Мені боляче дивитися на нішеві потуги, мікроуспіхи, мікроперемоги, які значущі тільки для вузької тусовки. Я знаю масу талановитих колег, які дотримуються правила болота, трясовина якого повільно, але впевнено блокує їхній потенціал. Нам потрібно вириватися вперед і доводити свою значущість для суспільства. Креатор і рекламіст — це не малювальник флаєрів і плакатів, це сила змін: у бізнесі, культурі, технологіях. Навколо маса надихаючих прикладів. Але тільки разом ми зможемо змінити ситуацію, щоб наша професія викликала повагу, і ми з гідністю робили свою роботу в Україні. Це, з моєї точки зору, першочергова задача ADC», — зазначив президент клубу ADC*UA Олександр Смирнов.

Читайте також 
Колонка
Запізнилися на рік, або Що накреативили рекламники в 2015-му

Колонка Олександра Смирнова. Тренди 2015-го в українській рекламі, або Чому радикальні зміни в країні не знайшли відображення у вітчизняному креативі.