Колонка

Олена Суханова: «З 2016 ринок продовжить працювати в кризі»

Як можна оцінити стан рекламно-комунікаційного ринку на сьогодні?

Не секрет, що сьогодні ринок намагається впоратися з кризою.

 

З якими проблемами стикалися в агентстві і як їх вирішували?

Як не дивно, я не можу сказати, що проблем було багато. Щороку ми аналізуємо, що зробили правильно, а що було не дуже ефективним, і це приносить свої плоди.

На початку року разом з клієнтами зіткнулися з тим, що істотно зросли бюджети на виробництво роликів через курс валюти. З одними осмислили нові цифри, з іншими зробили акцент на нон-ТВ канали або порівняно недорогі анімаційні ролики. Нам було важливо зберегти матеріальну мотивацію команди, залишатися фінансово успішними і не перекласти це на бюджети наших клієнтів, які й так істотно оптимізували. Щиро рада, що нам це вдалося. Я багато часу приділяю аналізу ефективності нашої роботи, тому ми змогли оптимізуватися за рахунок внутрішнього резерву.

 

Які тенденції стали основоположними в 2015 році?

Маркетинг і реклама намагаються вижити — це головний тренд. Клієнти й агентства роблять різні кроки, тому чітких тенденцій немає. Багато міжнародних та українських клієнтів значно скоротили рекламні бюджети. З іншого боку, в цьому році в нас з'явилися українські клієнти, які під час кризи вирішили посісти/зміцнити свою нішу і тому запускають нові продукти/бренди. Можна сказати, що дуже активний ритейл в усіх його проявах.

 

Що стало ефективним і затребуваним на ринку в цьому році?

Клієнтам, як ніколи, потрібні ефективні рішення, які і продаж підтримують, і бренд зміцнюють. Більшість клієнтів не відважуються виключно на іміджеві кампанії, але й не зловживають прямолінійним БТЛ з грошовими призами, щоб після кризи не відновлювати імідж бренду.

 

На сьогоднішній день тільки ледачий не говорить про інновації в рекламі. Як використовуються інновації в креативі?

В Україні інновації використовуються дуже мало. Це, перш за все, пов'язано з їх високою вартістю. Ми дуже пишаємося, що в цьому році зробили інноваційний кейс для українського бренду Impression. Щоб не на словах, а на власні очі продемонструвати майстерність українських інженерів, ми "оживили" пам'ятник Богдану Хмельницькому. Для цього були створені величезна арт-інсталяція з LED-екранів і тривимірна модель гетьмана України на коні. І потім за допомогою інноваційних технологій ми поєднали і відобразили тривимірну рухому модель із фоном.

Читайте також 
Колонка
Уроки реклами від Жерара Депардьє