Кейс

100 км здоров'я від TABASCO

Київські велосипедисти цієї осені отримали виклик — "Київська Сотка". Це перший міський веломарафон дистанцією в 100 км. Подія зібрала рекордні 700 учасників. Пліч-о-пліч їхали велосипедисти різних рівнів підготовки, професій, віку, з різних міст України і навіть з інших країн (Німеччина, Нідерланди, Чехія, Туреччина тощо). Вік найстаршого учасника — 77 років. А в загальному велопотоці "Київської Cотки" проїхався навіть посол США в Україні Джеффрі Пайетт.

Агентство TABASCO стало партнером веломарафону. Для події команда розробила фірмовий стиль і провела рекламну кампанію. З постом принта допомогли Positive Pictures Production.

Щоб мотивувати засоби масової інформації, агентство застосувало нестандартний спосіб контакту з головними редакторами, розіславши їм незвичайні сотенні купюри з проханням перейнятися важливістю велоспорту, а гроші повернути.

Читайте також 
Кейс
Велосотка 2016

TABASCO креативно підтримало "Велосотку 2016".