Кейс

Гран-прі Effie Awards Ukraine за кращу соціальну рекламу

Робота була оцінена найвищим балом за всю історію 10-річного Effie Awards Ukraine 91,23 бала.

Даний проект реалізований без фінансування з держбюджету. TABASCO і LimeliteStudio українські компанії, які забезпечили весь процес за власний рахунок на замовлення групи «Інформаційний Опір», за сприяння Національної гвардії України і Національного військово-історичного музею України.

«Коли ми думали над проектом, в країні панував справжній хаос: кількість смертей щодня зростала, чиновники не робили жодних дій, бурхливо обговорюючи свої справи у Верховній Раді. Завдання, яке ми ставили перед собою,  не зупинити війну, а змусити людину, яка подивилися ролик, задуматися. Я вважаю, у нас вийшло досягти хорошого рівня, адже свідченням цьому є те, що наш ролик показали не лише західні ЗМІ, але й російські телеканали у прайм-таймі національного телебачення. Головне завдання ми виконали»,  говорить креативний директор TABASCO Олександр Смирнов.

Читайте також 
Кейс
Купи їжу — допоможи безпритульному!

Креативне агентство TABASCO розробило соціальну рекламу для благодійного проекту Фонду «Соціальне партнерство».