Кейс

Інформаційна кампанія для притулку “Сіріус”

Ідея виникла через погіршення ситуації навколо адопції і навіть повернення чотирилапих у зв'язку із поширенням епідемії коронавірусу.

Ось як описала проблему директор “Сіріусу” Олександра Мезінова:

“В деяких країнах, наприклад, у США, під час карантину значно виріс попит на тварин з притулків, а в Україні навпаки - збільшилася кількість дзвінків із проханням віддати чотирилапих до притулку. Люди бояться заразитися від собаки чи кота, незважаючи на те, що на інформаційному порталі Кабміну України написано: офіційних підтверджень, що домашні тварини можуть переносити коронавірус, немає. На вулицях стало більше безпритульних тварин через те, що погіршився матеріальний стан людей. Зменшилася корпоративна та індивідуальна фінансова допомога притулку, адже громадяни та організації опинилися у складних умовах. Проте саме зараз притулок особливо потребує допомоги, а тварини - прилаштування”.

Читайте також 
Кейс
TABASCO: «Думаєш про секс — думай про презерватив»

Креативне агентство TABASCO розробило рекламну кампанію для Комітету питань протидії з ВІЛ-інфекції/СНІД Міністерства охорони здоров'я України.