Кейс

KRAFT і TABASCO виростили картоплю для чіпсів на футбольному полі

Щоб укорінити в умах українців думку про те, що чіпси «Люкс» — самі футбольні, ми створили велику інтегровану кампанію, яка почалася з вірусу.

Плацдарм для подальших дій був готовий — і вони не змусили себе чекати. За 4 дні до першого футбольного матчу на оновленому стадіоні (Динамо — Арсенал, 52 000 проданих квитків) на футбольних сайтах і тематичних форумах ми розмістили анонімне відео. Вночі на головну арену прокралася група хлопців, щось закопала на полі й залишила повідомлення «Побачимося на грі!». Завдяки емоціям, які завжди киплять у фанатів напередодні столичного дербі, відео набуло резонансу.

Тим часом Олексій Дурнєв, ведучий програми «Дурнєв +1», провів журналістське розслідування картопляних повідомлень і підготував злітну смугу для відмінного запуску.

У підсумку, ще до запуску ТВ-ролика, 10 мільйонів українців знали, що скоро вони почують назву бренду чіпсів, які вирощують картоплю на футбольних полях.

І це — Люкс!

Інтеграція здійснювалася агентствами групи TABASCO, Prodigi і Full Contact.

Читайте також 
Кейс
Всі плачуть, бо гостро...

TABASCO зняли ТВ-ролик для нових чіпсів "Люкс Екстрім".