Кейс

Le monde зустрічає український Le Blanc c le réclame від TABASCO

Колорит  французький, визнання  всесвітнє, а продукт  справжнісінький український! Le salut! Знайомтеся: експортний бренд Le Blanc від компанії Kernel  провідного світового виробника та експортера соняшникової олії.

Наприкінці березня Le Blanc запустив продаж у Єгипті, який став вже 20-ю країною в експортному портфелі бренду. До цього українське масло посіло міцні позиції на ринках Китаю, Нідерландів, США, Лівану, Литви, ОАЕ, Палестини, Іраку, Кот-д'Івуару, Непалу, Малайзії, Бангладеш, Того, Кенії, М'янми, Катару, Суринаму, Венесуели і В'єтнаму.

Колорит французької кухні, якість української олії і рекламна кампанія, створена креативним агентством TABASCO, припали до смаку споживачам у всіх куточках світу. Тому в планах Kernel і TABASCO  не зупинятися і постійно розширювати світової ареал українського продукту: і харчового, і рекламного. Vive l'Ukraine!

Head of Marketing and Sales Department KERNEL
Сергій Нерощин
Head of Marketing KERNEL
Інна Тохтарова
Creative Director TABASCO
Олександр Смірнов
Creative Group Head TABASCO
Тетяна Белозорова
Creative Group Head TABASCO
Світлана Горовенко
Producer TABASCO
Оля Жегулина
Account Director TABASCO
Олена Лапшова
Режисер
Олексій Сай
Читайте також 
Кейс
СТОЖАР і TABASCO запалюють зірки

Клац - спалах - вогонь - спалах - вогонь - смачного, знято! Приблизно в такому швидкісному режимі проходили зйомки нового ролика для соняшникової олії Стожар. Ще б пак - адже за дві ночі нам потрібно було зняти близько півсотні кадрів в самих різних місцях Києва. На дахах, в духовках, під мостами, на мостах, на шкільних подвір'ях, в квартирах, машинах, офісах ... Ми знімали всюди! Тому що ця історія - про великий місто.