Кейс

«МТС Україна» експериментальним шляхом визначила, що швидше: 3G чи звук

Велика міжнародна команда, яка працювала над створенням ролика, на чолі з Тором (Thor), відомим ісландським режисером, вирішила визначити, що швидше: 3G чи звук?
  
Для проведення експерименту знадобилися: аеропорт, літак, десятки мікрофонів і динаміків, груша, пара боксерських рукавичок і олімпійський чемпіон. Завдання експерименту — з'ясувати, що швидше передає блискавичні удари по груші: звук чи 3G Інтернет? Визначає переможця головний герой ролика, знаменитий український боксер Олександр Усик.

Керівник відділу комунікацій «МТС Україна»
Вікторія Бояновська
Старший експерт з маркетингових комунікацій «МТС Україна»
Олексій Харченко
Директор з маркетингу «МТС Украина»
Олег Решетін
Креативний Директор Tabasco
Олександр Смірнов
Продюсер Tabasco
Ольга Жегуліна
Арт-Директор Tabasco
Тетяна Шаповал
Копірайтер Tabasco
Женя Дзюбенко
Еккаунт Менеджер Tabasco
Тетяна Мастюгіна
Читайте також 
Кейс
Світ ніколи не буде колишнім

«МТС Україна» почала рекламну кампанію 3G «Світ ніколи не буде колишнім».