Кейс

Не шукай пригод на свій... автомобіль

Те, що ви бачите на своїх екранах і на вулицях — не керівництво до дії, а жартівливо-обіграна ситуація*, яка описує, що може статися з вами і вашим автомобілем, якщо заправитися неякісним паливом.

Ця історія — класична гра в кішки-мишки, за винятком того, що замість кота — бик, а миша заправила свій автомобіль неякісним паливом. І все, що відбувається після цього — результат неправильного рішення, легковажності або помилки. Ми просто спостерігаємо падіння кісточок доміно в довгій, жахливій, але веселій ланцюговій реакції.  

«Це не тільки весела реклама — це смішна історія. А смішна історія дає нам шанс створити щось таке, що люди запам'ятають і про що будуть думати щоразу, коли вирішать заправитися», — розповідає режисер ролика, австралієць Скотт Пікетт.

«Цією кампанією ми хотіли застерегти водіїв, що експерименти із заправками можуть дорого обійтися і їм, і їхньому автомобілю. «Не шукайте пригод» — незвичайний слоган серед маси інших, які, навпаки, стверджують, що пригоди і є життя. Але існує таке поняття, як занадто багато пригод, і наш герой це зрозумів. ОККО не хоче, щоб ви переживали пригоди в дорозі, ОККО хоче, щоб ви швидко і легко доїхали туди, куди збиралися», — розповідає керівник департаменту маркетингу ПАТ« Концерн Галнафтогаз» Василь Дмитрів.

* Під час зйомок жоден актор не постраждав

 

Клієнт АЗК «ОККО» (ПАТ «Концерн Галнафтогаз»):
Керівник департаменту маркетингу
Василь Дмитрів
Керівник управління реклами
Романа Мороз
Бренд-менеджер ОККО
Христина Малюх
Агенство TABASCO:
Creative Director
Олександр Смірнов
Client Service Director
Вікторія Енкіна
Copywriter
Євгенія Дзюбенко
Art-Director
Тетяна Шаповал
Producer
Ольга Жегуліна
Читайте також 
Кейс
TABASCO перетворило сліпу дегустацію в рекламу для ОККО

TABASCO і ОККО вирішили зняти гранично чесні рекламні ролики: без декорацій і з використанням тих само продуктів, які доступні всім клієнтам. Вийшов експеримент.