Кейс

“Райф. Так простіше”: TABASCO зробило репозиціонування для Райффайзен Банку Аваль

Перед креативним агентством стояла задача - змінити сприйняття банку з “old-school” на “digital savvy multichannel”

Ми оновили позиціонування та розробили айдентику для Райффайзен Банку Аваль, що допоможе підсилити емоційний зв'язок бренду із лояльними та потенційними клієнтами.


Олександр Смірнов, партнер та креативний директор TABASCO:
“Незважаючи на те, що TABASCO має найбільше потужне та професійне банківське портфоліо на ринку, що включає запуск Universal bank, ребрендинг Crédit Agricole, багаторічну роботу для Альфа-банку, антикризові проекти для і багато іншого, проект для Raiffeisen був для нас особливим. Завданням пітчу було створення креативної ідеї для репозиціонування банку. Ця ідея прийшла до нас у вигляді одного слова - Райф. Наша презентація тривала 15 хвилин і складалася із однієї ідеї. За півтора місяці ми дізналися, що наш підхід визнано найкращим. Ми у захваті від сміливості банку. Такі прості рішення часто складніше за все приймати”.

Банк має багату історію (групі Райффайзен понад 130 років, Райффайзен Банку Аваль в Україні – 28), але відкритий до нового, він йде в ногу із часом, стає простішим та ближчим до клієнтів. Це банк і для людей, і для бізнесу. Спостерігайте та беріть участь у нашому русі до інновацій. Такі меседжі транслюються через бренд-код та айдентику.

Юлія Пузирьова, CMO Райффайзен Банк Аваль:

“З кожним днем буде менше складних продуктів, незрозумілих папірців, походів у відділення. Ми робимо все можливе, щоб фінансові питання вирішувались так само швидко та енергійно, як звучить наше ім’я - Райф. Так простіше. Наш новий стиль, нова айдентика є, в першу чергу, внутрішнім орієнтиром для кожного працівника - пам’ятати щодня: в центрі усього, що ми робимо, люди, наші клієнти та їхній комфорт.