Щедрий Дар: вітамінізований і гейміфікований!
ТМ Щедрий Дар презентувала мобільну гру, що розширює знання про вітаміни та їх користь для здоров’я людини
Розробка цієї гри — частина digital-стратегії компанії KERNEL, яка є одним зі світових лідерів з виробництва та експорту соняшникової олії. Виробник високо цінує думку споживачів ТМ Щедрий Дар і робить ставку на інновації. Реалізація креативного задуму стала можливою завдяки роботі спеціалістів компанії спільно з агенціями TABASCO й Argentics.
«У попередніх рекламних кампаніях ми „оживили“ вітаміни A, D і E, якими збагачена олія Щедрий Дар. Наступним кроком стала розробка мобільного додатку, куди ми інтегрували цих супер-корисних героїв», — розповідає Інна Тохтарова, Head of Marketing компанії KERNEL.
«У грі все відбувається майже як у житті: вітамін А допомагає долати віруси, D дає швидку реакцію, а E — заряджає на мозковий штурм. Ми старалися наповнити додаток витонченими креативними „фішками“, щоб одночасно і підняти настрій користувачам, і дати їм нові знання», — продовжує Олександр Ходоровський , CEO агенції з ігрової розробки Argentics.
За словами розробників, гра буде цікавою не тільки для дітей, але й для дорослих.
«І це не дивно, адже Щедрий Дар теж однаково корисний і для дітей, і для дорослих», — підкреслює Євген Сажнєв, арт-директор компанії креативу TABASCO.
Для активації гри достатньо навести камеру на спеціальний ігровий QR-код, що розміщений на деяких етикетках олії «Щедрий Дар», безкоштовно завантажити додаток і отримати цілу купу вітамінів — і онлайн, і офлайн
Клац - спалах - вогонь - спалах - вогонь - смачного, знято! Приблизно в такому швидкісному режимі проходили зйомки нового ролика для соняшникової олії Стожар. Ще б пак - адже за дві ночі нам потрібно було зняти близько півсотні кадрів в самих різних місцях Києва. На дахах, в духовках, під мостами, на мостах, на шкільних подвір'ях, в квартирах, машинах, офісах ... Ми знімали всюди! Тому що ця історія - про великий місто.