Кейс

Щедрий Дар: вітамінізований і гейміфікований!

ТМ Щедрий Дар презентувала мобільну гру, що розширює знання про вітаміни та їх користь для здоров’я людини

Розробка цієї гри — частина digital-стратегії компанії KERNEL, яка є одним зі світових лідерів з виробництва та експорту соняшникової олії. Виробник високо цінує думку споживачів ТМ Щедрий Дар і робить ставку на інновації. Реалізація креативного задуму стала можливою завдяки роботі спеціалістів компанії спільно з агенціями TABASCO й Argentics. 

«У попередніх рекламних кампаніях ми „оживили“ вітаміни A, D і E, якими збагачена олія Щедрий Дар. Наступним кроком стала розробка мобільного додатку, куди ми інтегрували цих супер-корисних героїв», — розповідає Інна Тохтарова, Head of Marketing компанії KERNEL.

«У грі все відбувається майже як у житті: вітамін А допомагає долати віруси, D дає швидку реакцію, а E — заряджає на мозковий штурм. Ми старалися наповнити додаток витонченими креативними „фішками“, щоб одночасно і підняти настрій користувачам, і дати їм нові знання», — продовжує Олександр Ходоровський , CEO агенції з ігрової розробки Argentics.

За словами розробників, гра буде цікавою не тільки для дітей, але й для дорослих.

«І це не дивно, адже Щедрий Дар теж однаково корисний і для дітей, і для дорослих», — підкреслює Євген Сажнєв, арт-директор компанії креативу TABASCO.

Для активації гри достатньо навести камеру на спеціальний ігровий QR-код, що розміщений на деяких етикетках олії «Щедрий Дар», безкоштовно завантажити додаток і отримати цілу купу вітамінів — і онлайн, і офлайн

KERNEL
Director of Marketing and Sales
Сергій Нерощин
Head of Marketing
Інна Тохтарова
Brand Manager
Мар’яна Голота
TABASCO
Креативний директор
Олександр Смірнов
Арт-директор
Євген Сажнєв
Group Account Director
Олена Лапшова
Junior Account Manager
Анжеліка Горовенко
Продюсер
Ольга Жегуліна
executive
Олександр Ходорковський
creative producer
Дмитро Сидоров
project manager
Тетяна Хілько
art lead
Єгор Арістов
project dev lead
Євген Рожовецький
Читайте також 
Кейс
СТОЖАР і TABASCO запалюють зірки

Клац - спалах - вогонь - спалах - вогонь - смачного, знято! Приблизно в такому швидкісному режимі проходили зйомки нового ролика для соняшникової олії Стожар. Ще б пак - адже за дві ночі нам потрібно було зняти близько півсотні кадрів в самих різних місцях Києва. На дахах, в духовках, під мостами, на мостах, на шкільних подвір'ях, в квартирах, машинах, офісах ... Ми знімали всюди! Тому що ця історія - про великий місто.