Кейс

TABASCO і SYOSS продемонстрували секрет стильної трансформації образу

У новій комунікації бренду SYOSS - історія унікальності, професіоналізму і стилю. Обличчям рекламної кампанії стала Ната Жижченко, «ONUKA».

 

Ідея «Метаморфози» побудована на трансформації образів зірки за допомогою продукту. Історія в 30 секундах заворожує зміною чотирьох стилів і артдірекшеном.

Олександр Смірнов, креативний директор і партнер TABASCO: «Я дуже радий, що проект зроблений українською командою. Особливий респект режисерові ролика - Максу Сметані. Це наш перший спільний проект і явно не останній ».

 

Цікаві факти про ролику:

- саундтреком для ролика стала композиція гурту ONUKA «Around me».

- У зйомках брав участь стиліст ONUKA Андрій Крупчинськийй, а образи створювала PATOKA STUDIO, зокрема, художник по костюмах Леся Патока.

- TABASCO вже працювали з проектом ONUKA. Їх рекламна кампанія для Vodafone вийшла на екрани влітку 2017 р

Маркетинг-директор Henkel
Роман Лисняк
Бренд-менеджер Henkel
Олена Рачинська
Креативний директор и партнер TABASCO
Олександр Смірнов
Глава креативної групи, арт-директор TABASCO
Світлана Горовенко
Глава креативної групи, копірайтер TABASCO
Тетяна Білозорова
Груп еккаунт-директор TABASCO
Тетяна Іллєнко
Продюсер TABASCO
Ольга Жегуліна