Колонка

TABASCO підбило підсумки 2015 року

«Для нас цей рік був плідним: ми почали працювати з новими клієнтами, зняли 74 ролика, зміцнили і розвинули співпрацю з довгостроковими клієнтами. Крім того, нам вдалося бути корисними Україні з соціальною рекламою до 9 травня», розповіла директор агентства Олена Суханова.

Ми отримали Гран-прі за соціальну рекламу «Пам'ятаємо. Пишаємося. Переможемо» до 9 травня.

Оживили один пам'ятник.

Зняли лончевий ролик для першого європейського бренду в Україні.

І першими виступили на міжнародному фестивалі EUROBEST з доповіддю.

Ми зняли 74 рекламних ролики і запустили кілька соціальних проектів, один з яких став найбільш значущим соціальним роликом в 2015-му.

To be continued.

#tabascobestseller

Читайте також