Кейс

Запуск соціального проекта із працевлаштування креативників #TabascoWorkForGood

Криза вдарила по креативному сектору: багато агентств на ринку заявили про скорочення штату, сотні українських талантів лишились без роботи. TABASCO у цей нелегкий час не лише вдалося повністю забезпечити команду роботою, але й піти на сміливий хід, ініціювавши проект #TabascoWorkForGood.

TABASCO пропонує українським бізнесам, котрі працюють у кризу, а значить потребують креативної підтримки, долучитися до програми соціальної відповідальності “Робочі місця для українських креаторів”: TABASCO створює нові вакансії для креаторів, а у бізнесів з’являється можливість реалізувати свої задачі, оплачуючи лише робочі місця/

Таким чином бізнеси отримали професійну підтримку із розробки креативних та digital-ідей, брендингу, айдентики та упаковки, промо-матеріалів, текстів на сайт, SMM і т.д., а також безкоштовну консультацію креативного директора та партнера TABASCO Олександр Смірнова та стратега TABASCO Віталія Мужа.
 

Читайте також 
Кейс
TABASCO разгадало таємницю щастя

Жила-була "Чорна карта". І була у неї стара ворожка. "Чорна карта" не могла розлучитися з ворожінням, але стара ворожка вже зійшла нанівець, ось і вирішили змінити її на нову.