Кейс

МІСТ: Ребрендинг для Національного музею історії України

Ключова теза концепції звучить так: “Історія міст, який єднає минуле та майбутнє” 

 

Національний музей історії України презентує ребрендинг. Ми безкоштовно розробили нову концепцію, щоб підтримати музей у прагненні стати сучаснішим. Одним із ключових елементів ребрендингу є скорочення: Музей ІСТорії = МІСТ. 

 

Федір Андрощук, генеральний директор Національного музею історії України:

“Новий бренд – це не просто зміна обкладинки. Для кардинальних змін потрібен час. І ми маємо чітко розуміти, як і куди рухаємося. Історичний музей – це не лише про зберігання та демонстрацію експонатів. Образ мосту унаочнює прагнення поєднувати часи та культури. Новий бренд маніфестує стратегію розвитку музею”.

 

Графічний знак логотипу літера М говорить про поєднання двох берегів України лівого та правого, а також символізує, що саме у МІСТ зустрічаються минуле та майбутнє, єднаються цивілізації та знання.

 

Олександр Смірнов, креативний директор TABASCO:

“Працюючи над проектом, ми знайшли цікавий інсайт. Спадщиною радянської традиції стали жахливі абревіатури, котрі використовувати у житті просто нереально. Ніхто не скаже: “А чи не сходити нам завтра у НМІУ”? Але ж музей має бути визначним місцем, про яке хочеться говорити та згадувати. Недарма Метрополітен у Нью-Йорку називає себе Мет’ом. Ми почали крутити цю ідею знайшли образи та сенси, які точно передають суть головного музею країни. Так і народився МІСТ.” 

нак М трансформується та стає динамічним.

Основні кольори нового брендингу жовто-зелений та блакитний. Додаткові кольори зелений, помаранчевий, малиновий, чорний та бордовий. Їх можна використовувати в мерчі, навігації та експозиції музею залежно від тематики.

Креативна команда також використала тему безкінечності. При розміщенні поряд різних поліграфічних об'єктів візиток, постерів, бейджів тощо створюється безперервний графічний ланцюг. Таким чином підкреслюється, що історія це неперервна низка подій, пов'язаних між собою. 

 

Фотозображення компонується у форму, яка створена на основі знаку. Вона також є динамічною і, граючись з формою, ми отримуємо можливість гармонійно використовувати її на різних форматах. Для outdoor-афіш ідея поєднання була реалізована шляхом нестандартної компоновки тексту та ланцюгового розміщення зображень виставки. 

Наша мета щоб Національний музей історії України став культовим місцем для молоді, а для цього стиль музею повинен мати зміст, бути модним і нести сенс.

Читайте також 
Кейс
 Наша ряба

«Наша Ряба» — флагман у категорії курячого м'яса — розгортає масштабну брендингову кампанію зі слоганом «Піклуючись про майбутнє». Тема турботи про здорове майбутнє молодого покоління — ключова в новому іміджі бренду.